NEWS

Latest documentary "Oyster Factory" has been officially invited to Locarno International Film Festival 2015! 最新作『牡蠣工場』がロカルノ国際映画祭へ正式招待されました!

Sunday, November 28, 2010

『PEACE』が東京フィルメックスで観客賞受賞!Audience Award for PEACE at Tokyo Filmex!

東京フィルメックスで観客賞をいただきました! 
自分の作風からして観客賞には一生縁がないと思ってたので驚いてます。猫たちのお陰でとれたのかな(笑)。彼らは穴子が好物なので、今度上等なやつをおみやげに持ってこうと思います。映画をご覧になった皆さん、そして投票してくださった皆さん、本当にありがとうございました!映画祭公式サイトに閉会式の模様が掲載されています。


http://filmex.net/dailynews2010/2010/11/post-9.html


I'm happy to announce that PEACE has won the audience award at Tokyo Filmex!
I'm very surprised. I thought I would never get an audience award in my life time since my movies are so quiet! Maybe it's thanks to the cats who appeared in the film??? Next time, I'll bring them some delicious eel as souvenir for them since they really love it. Thank you all very much for watching the film and voting for me!!



No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.