NEWS

Latest documentary "Oyster Factory" has been officially invited to Locarno International Film Festival 2015! 最新作『牡蠣工場』がロカルノ国際映画祭へ正式招待されました!

Sunday, June 10, 2007

Successful Tokyo Opening 東京初日大成功!




「選挙」の初日、無事開けました!舞台挨拶は2回とも立ち見が出る大盛況。ニセ小泉さん、ニセ安倍さんの爆笑政治トークが炸裂して、異常に盛り上がりました。今朝のスポーツ紙では全紙が取り上げてくれるなど、マスコミの反応も凄かった。お客さん来てくれるかな〜と心配していただけに、ホッとしました。でも、込み合っていたので、お客さんは大変だったんじゃないかな…。ご来場、ありがとうございました!
 ずーっと会ってない友達や知り合いも来てくれたりして、メチャクチャ嬉しかったなあ。映画撮って良かった〜としみじみ思います。感謝。

下の記事が初日の出来事をうまく伝えてくださっています。

http://www.ohmynews.co.jp/news/20070609/11962

The opening day of CAMPAIGN in Tokyo turned out to be very successful! We greeted the audience in the first two screenings, and they were both sold out. Pseudo-Koizumi and Pseudo-Abe showed up and made everybody laugh so hard. Thank you so much everybody!

Many friends I lost in touch for a long time also showed up. I was so excited to see them! I'm really glad that I made this movie.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.